[ LUGOS ] ip masq

Iztok Umek iztok na si-con.com
Čet Avg 17 14:56:04 CEST 2000

Quoting Damir HORVAT <damir.horvat na ibe.si>:

> zdej pa me zanima: Ce vzamem paket brez lana in postavim router z
> masqueradingom, ali lahko kabelski operater kakorkoli pogrunta, da je
> se kaka masina za mojim routerjem? Mislm, sploh, kakorkoli, anyway?

Masquerading dela tako, da popolnoma prepise source IP, da pa ohrani
definicijo, pa se posluzije portov.

Ce ISP pregleduje porte, to se ne pomeni, da lahko zagotovo rece, da imas ti
doma LAN. Prakticno bi moral priti k tebi domov, da ti dokaze. Sicer pa je vse
odvisno od tega, kaj tvoj ISP definira kot "imeti LAN"? Ce je to razlika med
dodelitvijo enega in vec IP-jev, potem je stvar enostavna. Reces, da rabis le
en IP.

LP,
   Iztok (ki se ta trenutek pripravlja na CPSA in CPSE test (Check Point System
Administrator/Engineer)

This mail sent through IMP: www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist