[ LUGOS ] bobni&sms

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Tor Avg 15 10:53:18 CEST 2000

Tilen Kranjc wrote:

> Zanima pa me se nekaj v zvezi z emaili. Ko dobim email, bi rad da mi posle na
> gsm sms s porocilom o emailu (posiljatelj,subject,ura,datum,...) A bi se dalo to
> narest v procmailu?

Na strani mobitel.sux.nu izberi na desnem meniju postavko Tehnika in tam imaš
razloženo kaj storiš za forward ali procmail.

Jani

P.S.: ko smo ravno pri mailih ...
Če uporabljam
cat pismo.txt | mail naslov na naslov.si
(tudi pri uporabi sendmaila se pojavi isti problem)
dobim v polju 'from' in tudi v ostalih poljih glave sporočila
localhost.localdomain.
Ker se uporabniki s tega računalnika povezijejo preko ppp povezav različnih ISPjev,
imena lokalne domene tudi nisem spreminjal. Problem se pojavi, ker nekateri
strežniki (npr. sms.mobitel.si) omenjeno domeno zavrnejo kot nevaljavno, kar tudi
je.
Zanima me, če se da sendmail ali mail nastaviti, da pošto pošiljata preko
strežnikov ISPjev ali kako drugače spremeniti nastavitve, da bi bila v glava
sporočil domena ISPjev.
V man straneh omenjenih programov nisem našel ničesar, kar bi mi bilo v pomoč.

Dodatne informacije o seznamu Starilist