[ LUGOS ] bobni

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Avg 15 08:32:52 CEST 2000

	Hojla!

On Mon, 14 Aug 2000, Tilen Kranjc wrote:
> Zanima me kater software bi se dalo uporabit na linuxu kot ritem
> masino.To bi instaliru na en racunalnik z omejenim diskovnim prostorom
> (250M) zato x verzija skoraj ne pride v postev.Lahko je tudi kaj
> takega da recimo sprogramiras na enem racunalniku, pol pa sam igras na
> drugem.

Verjetno bo najbolj primeren tracker soundtracker, ki ga najdeš na večini
distribucij sicer pa na http://www.soundtracker.org. Ko imas track enkrat
narejen v Xih, ga lahko igraš iz konzole s poljubnim konzolnim
predvajalnikom trackov .XM. Jaz uporabljam xmp, ki ga najdeš na
http://xmp.helllabs.org in zna predvajati verjetno VSAK modul, ki ga
najdeš pod soncem.

Xdrum (mislim, da ga najdeš na poljubnem zrcalu arhiva sunsite) je
dejansko ritem mašina, ampak teče samo v Xih in to z gradniki Xaw in bi se
ga marsikdo ustrašil na pogled. :)
V Xih bi lahko uporabil še freebirth, ki je nekoliko zaspal sredi razvoja.
http://www.bitmechanic.com/projects/freebirth.

Kar se tiče Linuxa in delanja in predvajanja muzike obstajajo popravki za
jedro, ki zmanjšajo latenco odzivnosti jedra za predvajanje zvoka na
zvočno kartico na borih 2-3ms. In to v najslabšem primeru, kot je
nalaganje Netscapeja, ki velja za najbolj požrešno žival.
Več o tem si lahko prebereš na http://www.gardena.net/benno/linux/audio/

Žal ti popravki ne bodo prišli v uradno Linuxovo jedro 2.4, ker niso
narejeni "kot je treba" ampak so še malo preveč hek nad jedrom, vendar so
zdaj tudi razvijalci jedra, predvsem Alan Cox, pokazali pripravljenost, da
te popravke prej ali slej vključijo v uradno vejo jedra.

Več o cutting-edge razvoju linuxa in zvočnih aplikacij na njem lahko
najdeš na http://www.linuxdj.com/, predvsem na domači strani
Linux-Audio-Dev http://www.linuxdj.com/audio/lad/index.php3.

Praktično vse aplikacije, ki se uorabljajo v Linuxu za kakršno koli
manipulacijo zvoka in glasbe pa lahko najdeš na
http://www.bright.net/~dlphilp/linuxsound/.

No, zdaj imaš pa precej dela, da se prebiješ skozi vse tole... :)

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist