[ LUGOS ] bobni&sms

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Avg 16 12:00:10 CEST 2000

On Tue, Aug 15, 2000 at 10:53:18AM +0200, Jani Kleindienst wrote:
> Zanima me, če se da sendmail ali mail nastaviti, da pošto pošiljata preko
> strežnikov ISPjev ali kako drugače spremeniti nastavitve, da bi bila v glava
> sporočil domena ISPjev.

Vem za postix in exim, za qmail sem vedel, vendar ne vem vec. Za sendmail nocem
vedet.

Postfix:

/etc/postfix/main.cf:

sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical

/etc/postfix/sender_canonical:

you na localhost.localdomain real.address na somewhere.net

Exim:

/etc/exim.conf:

# This is an example of a useful rewriting rule---it looks up the real
# address of all local users in a file

*@localhost.localdomain    ${lookup{$1}lsearch{/etc/email-addresses}\
                                                {$value}fail} bcfrF

/etc/email-addresses: