[ LUGOS ] SMTP outgoing

Iztok Umek iztok na si-con.com
Pet Avg 4 17:39:37 CEST 2000

Quoting Borut Mrak <borut.mrak na ijs.si>:

> Ce sem te prav razumel, ti oni ne dovolijo posiljati, ce je v From:
> headerju
> tvoja domena, ne pa njihova...clueless jerks. Na tvojem mestu bi
> zamenjal ISP-ja.

Saj to ravno delam. Moja zena je bila pri enem, ki mi ne omogoca tega, sedaj sem
se dopisoval z drugim, ki noce tega omogociti. Nasel sem tretjega, ki se mu to
zdi normalno (kar tudi je).

> Resno, ce ti ne ponujajo SMTP serverja, si ne zasluzijo, da si pri njih.
> Ocitno niso sposobni niti tega, da bi nadzirali kdo/koliko posilja posto
> cez njihov streznik in se zatekajo k takim braindead resitvam.

Exactly!

> Me prav zanima, ce dovolijo relaying, ce bi se nekdo, ki ni njihova
> stranka povezal na njihov streznik in poslal mail From: johndoe na isp.com
> To: victim na innocent.org

To ne vem. Ne morem poskusiti, ker sem trenutno v sluzbi in imam dostop le preko
web proxyja in ne morem direktno telnetati na port 25 z moje masine.

Lahko pa poskusis, ce mi posljes posto na moj naslov: iztok na si-con.com preko
MX-a za twave.net in uporabis from: someone na twave.net

LP,
	Iztok

This mail sent through IMP: www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist