[ LUGOS ] SMTP outgoing

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 4 16:04:25 CEST 2000

On Fri, Aug 04, 2000 at 03:46:24PM +0200, Iztok Umek wrote:
> A je kje kaksen dokument, da bi se dalo kaksen ISP prepricati v to, da ce
> uporabljam njihov dial-in, je najbolj varno, da uporabljam tudi njihov SMTP za
> outgoing mail?

Amm...jaz sem pa mislil, da Nori Amerikanci(tm) blokirajo outbound povezave
z dialupov na port 25, ravno zato, da se znebijo spammerjev na svojih
dial-upih. Ce nekdo spam-a preko njihovega serverja pa bojo zelo hitro
opazili.

Ce sem te prav razumel, ti oni ne dovolijo posiljati, ce je v From: headerju
tvoja domena, ne pa njihova...clueless jerks. Na tvojem mestu bi
zamenjal ISP-ja.

Resno, ce ti ne ponujajo SMTP serverja, si ne zasluzijo, da si pri njih.
Ocitno niso sposobni niti tega, da bi nadzirali kdo/koliko posilja posto
cez njihov streznik in se zatekajo k takim braindead resitvam.

Me prav zanima, ce dovolijo relaying, ce bi se nekdo, ki ni njihova
stranka povezal na njihov streznik in poslal mail From: johndoe na isp.com
To: victim na innocent.org

Borut
borut.mrak na ijs.si
The gene pool could use a little chlorine.

Dodatne informacije o seznamu Starilist