[ LUGOS ] Star Office 5.2 -> X 3.3.6 Ati rage 128, latin2 fonti

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Avg 4 17:39:27 CEST 2000

Zivjo!

Z spadmin sem namestil latin2 type1 fonte (.pfb in .afm) in pri
meni sedaj deluje, tako tisk kot prikaz.

Vendar pa pri kolegu, ki ima ravno tako RH 6.2,
Star Office 5.2 se latin2 fonti lepo natisnejo,
vendar pa X streznik (Ati rage 128) noce nikakor
prikazovati nasih znakov razen sh-ja.
Namesto tega prikaze prazne blokce.

Ali ima kdo kaksne podobne izkusnje ?
Problem je nedvmno v X strezniku, saj noce
prikazati nasih crk tudi v kaksnem drugem
programu, ne samo v SO.

In seveda... poskusil sem namestiti fonte tako pod
X-i kot xfs-om in seveda sem vedno na novo zagnal
X streznik/xfs.

Tudi xset +fp xxx, xset fp rehash ni pomagal.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist