[ LUGOS ] Problemi s Helix Gnomom im Sawfishem

Grega Fajdiga gregor.fajdiga na telemach.net
Pet Avg 25 12:11:40 CEST 2000

Pozdrav!
Pred kratkim sem si imstaliral Helix Gnome. Stvar deluje odlicno, moti me le
to, da ne morem nastavit sistemske iso8859-2 pisave. To sem sicer poskusil:
V Control centru sem na postavki Appearance nastavil pisavo, vendar brez
ucinka. Kot window manager uporabljam Sawfash  0.30, iso 8859-2 pisave pa
sem instaliral iz RedHatovega cd-ja (verzja 6.2). Zanimivo je tudi to, da
sumniki v KDE-ju delajo brez problema. Ma kdo kaksne izkusnje s Helix
gnomeom?
lp
Grega Fajdiga

Dodatne informacije o seznamu Starilist