[ LUGOS ] HylaFax

Nejc nejc.porenta na kss-loka.si
Pet Avg 25 12:42:49 CEST 2000

ola!

HylaFax dela po server-client sistemu, za Windows kliente pa bos rabu WHFC
program ki ga dobis na www.transcom.de/whfc - ta program ti naredi
printer, vendar pa tega printerja ne mors sharat, ker rabs za uporabo
fax-serverja se WHFC program!

Obstajajo druge resitve s pomocjo mgettyja, vendar so malce bolj
komplicirane! Najboljsa resitev je pa komercialna (ne vem kdo to
prodaja),vendar dobis driverje za fax printer in potem to samo nalozis in
zadeva kao potem dela!

Ce pa hoce uporabljati mail2fax, si pa poglej pri hylafaxu v contrib
direktoriju in tam bos imel kar nekaj programov za to!

Najvec tezav bos imel samo pri kreiranju default faxcoverja (ce bos rabu
pomoc - mail me), ker je treba postscript na roke popravljat!

Najprej se pa moras seveda odlocit kaksne vrste faxserver bi ti rad imel,
ker ce bos ti fakse posiljal samo ven potem je mgetty pa dodaten paket
respond zadosti!

Any more questions?

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist