[ LUGOS ] Problemi s Helix Gnomom im Sawfishem

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Pet Avg 25 18:09:58 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000, Grega Fajdiga wrote:

> Pozdrav!
> Pred kratkim sem si imstaliral Helix Gnome. Stvar deluje odlicno, moti me le
> to, da ne morem nastavit sistemske iso8859-2 pisave. To sem sicer poskusil:
> V Control centru sem na postavki Appearance nastavil pisavo, vendar brez
> ucinka. Kot window manager uporabljam Sawfash  0.30, iso 8859-2 pisave pa
> sem instaliral iz RedHatovega cd-ja (verzja 6.2). Zanimivo je tudi to, da
> sumniki v KDE-ju delajo brez problema. Ma kdo kaksne izkusnje s Helix
> gnomeom?

Enake probleme sem mel z redhat 6.1
na zalost jih nisem usepel resit.
sem pa opazil da je na lokalnih ixihih delovalo medtem ko sem se konektal
preko winx32 ..
hmm problem je bil da bi morali biti ustrezni fonti tudi na lokalni masini
..

pod debianom zadeva delije odlicno, hmm mgoocce ti bpomaga - gnome
terminal ima svoj lastni font ki ga lahko nastavis...

Hmm vprasanje: a lahko iso8859-2 najdes v font filter

Dodatne informacije o seznamu Starilist