[ LUGOS ] pentium vs celeron

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Avg 7 11:46:51 CEST 2000

On Mon, Aug 07, 2000 at 08:42:51AM +0200, Bostjan Mercun wrote:
> Imam en streznik, celerona, na katerega instaliram software, ki ga
> rabim. Do sedaj sem vse instaliral direktno, zdaj bi pa rad prej naredil
> paket in pa paket potem instaliral tja. Na voljo imam enega pentiuma
> 100, ki je sam po sebi cisto v redu za delanje paketov, ne vem pa kaksna
> bo razlika, ce program prevedem na pentiumu, poganjam ga pa na
> celeronu. Vse naj bi bilo kompatibilno, kaksna je pa razlika v
> hitrosti? Ali lahko pricakujem tudi kaksne "core dumpe" ali pa
> "Segmentation faulte"?
> V mislih imam spraviti v pakete vse kar tece na strezniku, tudi z daemoni
> [...]

Ko prevajas programe itak (ponavadi) delas kodo za i386, da tece na vsemu.
Kernel je sicer povsem nekaj drugega, vendar mislim, da ne govoris o tem.

Zakaj pa bi prevajal na P100? Jaz sicer ne delam paketov, ker dobim vecino
zapakirano pri debianu, tistih par malih programckov, ki jih potrebujem,
se mi ne da pakirat...ampak ko sem kaj pakiral, sem vse prevedel v enem temp
direktoriju...ne vem zakaj ne bi tega naredil ti na hitrejsi masini...

No kakorkoli...glede sesuvanja moras pazit, da imas na masini na kateri
prevajas in tisti, na kateri zadevo laufas iste verzije knjiznic, najraje
isto distribucijo...tako se zagotovo izognes problemom.

Borut
borut.mrak na ijs.si
If I were here more often, I wouldn't be gone so much.

Dodatne informacije o seznamu Starilist