[ LUGOS ] pentium vs celeron

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Pon Avg 7 21:26:16 CEST 2000

Zivjo

On Mon, 7 Aug 2000, Borut Mrak wrote:

> Ko prevajas programe itak (ponavadi) delas kodo za i386, da tece na vsemu.
> Kernel je sicer povsem nekaj drugega, vendar mislim, da ne govoris o tem.

Ne, samo programe bi tako prevajal.

> Zakaj pa bi prevajal na P100? Jaz sicer ne delam paketov, ker dobim vecino
> zapakirano pri debianu, tistih par malih programckov, ki jih potrebujem,
> se mi ne da pakirat...ampak ko sem kaj pakiral, sem vse prevedel v enem temp
> direktoriju...ne vem zakaj ne bi tega naredil ti na hitrejsi masini...

Do hitrejse masine imam dostop samo remote. P100 imam pa na mizi pred
sabo...

Sicer sem do sedaj delal tako, ampak me moti to, da ko ti make install
namece file-e po disku ne ves vec, kje je kaj, ce ne gres ekstra gledat
outputa skripte, ali pa stanja na disku. Poleg tega prevajam iste programe
na vecih masinah. V tem primeru prevedem enkrat in na vse ostale
instaliram. Paket lahko tudi brisem in bo slo sigurno vse dol...

> No kakorkoli...glede sesuvanja moras pazit, da imas na masini na kateri
> prevajas in tisti, na kateri zadevo laufas iste verzije knjiznic, najraje
> isto distribucijo...tako se zagotovo izognes problemom.

To seveda, vse je isto. Oz. ce bom karkoli upgrade-al bom to naredil na
obeh.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist