[ LUGOS ] Memory

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Avg 7 11:43:23 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Metod Kozelj wrote:

> Ne, ne. Nisi me prav razumel. Imas en proces, ki alocira 192M RAMa. In
> drugi proces, ki istocasno alocira 128M RAMa. Ampak kernel se vedno pusti
> oba procesa teci, ker de-facto alocira pomnilnik sele, ko ga proces
> uporabi (mislim, da po straneh). In tezava je, ce oba procesa istocasno

Kateri operacijski sistemi bi naj to tako poceli? Stvar sem poskusil
ugotoviti na Linuxu, Solarisu, HP-UXu, DigitalUNIXu, IRIXu in OpenVMSu, pa
prav nikjer nisem zasledil taksnega obnasanja.

Za preizkus sem pognal spodnji program, ki sem ga spisal nekoc, ko me je
zanimalo, koliko pomnilnika lahko z malloc alociram.

#include <stdio.h>

int main()
  {
    int
      size = 0x40000000,
      inc =  0x20000000;
    void *tmp;

    do
      {
	if (tmp = (void *) malloc(size))
	  {
	    free(tmp);
	    size += inc;
	  }
	else
	  size -= inc;
	inc >>= 1;
      } while (inc);
    printf("%.4f MB\n", (double) size / 1048576.0);
  }

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist