[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer

Domen Semolic dodo na guest.krneki.org
Pet Apr 28 08:20:33 CEST 2000

hy

On Fri, Apr 28, 2000 at 01:09:44AM +0200, Blaz Podrzaj wrote:
> Yo!
>
> Imam en bootable Linux CD na katerem je tudi Slackware 7.0. Zadevo sem ze
> nickolikokrat instaliral po postopku ki ga uporabljam ze vec let in se
> nikoli se mi ni zgodilo kaj takega. (to je bil uvod:)
>
> Torej prinesem ta CD na faks ga zatlacim v zgoscenkoberistroj neke masine
> na katiro sem se odlocil spraviti Slackware 7.0. Torej kot ze receno,
> instaliram po ustaljenem postopku, rebootam, loadlin pozene kernel nato pa
> se ustavi pri INIT-u, ki mi izpljune, da ne more naloziti rc.S in rc.M.
hja, probaj mountat disk na eno masino pa sploh poglej ce mas rc.S in rc.M gor!?

Men se je to ze nekajkrat zgodilo, pa mi ni sam en fajl manjkal celo vec...
..Ce pa masine nemores odpret, nared tisti dve disketi ki jih je treba za slack nardit
in mountaj in napis na roke INIT!! :)

cau

dodo

--
Domen Semolic, Sencur - Slovenia				   http://dody.eu.org
dodo na dody.eu.org						  	  04/2515-380

Dodatne informacije o seznamu Starilist