[ LUGOS ] PLIP in 2.2 kernel

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pet Apr 28 07:55:29 CEST 2000

Hojla,

imam en nenavaden problem z 2.2.14 kernelom in PLIP (ethernet
preko paralelnega kabla). In sicer ce povezem dva racunalnika
ki oba uporabljata 2.2 kernel zadeva ne dela. Ce pa rebootam
en racunalnik v 2.0 potem pa stvar deluje tip top. Malo sem
hackal kernel, dodal razne debug izpise in ugotovil da PLIP
sam po sebi deluje, paketi lepo pridejo cez ampak TCP stack
in firewall nikoli ne dobita paketa. Se komu kaj sanja kaj
bi bilo narobe ?
Aha, da izlocim se morebitne nasvete v zvezi s firewall-om:
vklopil sem samo ipchains -A input -l in ipchains -A output -l
da bi mi logiral vse paketke ker sem mislil da bom kaj videl
v syslog-u pa ni bilo nic! iptraf in tcpdump vidita paketke
brez problema.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist