[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Apr 28 01:09:44 CEST 2000

Yo!

Imam en bootable Linux CD na katerem je tudi Slackware 7.0. Zadevo sem ze
nickolikokrat instaliral po postopku ki ga uporabljam ze vec let in se
nikoli se mi ni zgodilo kaj takega. (to je bil uvod:)

Torej prinesem ta CD na faks ga zatlacim v zgoscenkoberistroj neke masine
na katiro sem se odlocil spraviti Slackware 7.0. Torej kot ze receno,
instaliram po ustaljenem postopku, rebootam, loadlin pozene kernel nato pa
se ustavi pri INIT-u, ki mi izpljune, da ne more naloziti rc.S in rc.M.
Mislim WTF. Se probam logirati pa mi najavi nekaj v stilu /dev/tty can
not... ne vem kaj ze, si nisem zapisal. Torej niti logirati se ne morem.
Root particija je mountana, jasno read-only ker se rc.S se ni izvedel.

Pa pravim mogoce mu pa kernel ni vsec in dam loadlin-u naj pozene se 3
razlicne kernel-e. Nic. Zopet zbotam s CD-ja, mountam to particijo, vse v
redu, vsi permission-i. Pogledam inittab, vse gut.

Se je ze komu zgodilo kaj podobnega? Ima kdo kaksen hint? Meni je zmankalo
idej. Aja not to mention da sem poizkusil 3x od zacetka se pravi z mke2fs!
Particije so 3, na prvi Win53 ali nekaj podobnega, druga je native, tretja
pa swap. Disk je 8 pa se nekaj GB, sam mashina neki Celeron 400MHz z neko
all in one Intel plosco, ATI nevem kaksna grafika, skratka nic
nenavadnega, nic posebnega. Pred tem je bil na drugi particiji SuSE 6.2 in
zadeva je delala. Mislim res me zanima v cem je finta....

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist