[ LUGOS ] Samba problem ter FTP

Mirč Činku mirc.cinku na emona-merkur.si
Pon Apr 3 11:41:06 CEST 2000

------=_NextPart_000_0023_01BF9D61.7F901200

Pozdravljeni!
1. Moja prva tezava je naslednja:
Mam en Net-server na katerem tece SCO-Unix, na ta server je priklopljeno =
10 WIN98 masin in ena Linux-Corel masina. Na Linux sem poinstaliral =
SAMBO in dal diske na Sharing. Vsa stvar tece tako kot mora, razen da z =
Linux masine ne vidim nobene WIN masine in njihovih diskov seveda.

2. Na Linux-u bi rad naredil pub direktorij za anonimne priklope prek =
FTP-ja. Ali mi lahko prosim poveste kje najdem kak HOWTO na to temo. =
Vem, da se je v preteklosti na to temo ze govorilo, pa v arhivu nisem =
nic odkril.

Za odgovore se lepo zahvaljujem!
LP MIRC

------=_NextPart_000_0023_01BF9D61.7F901200

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>Pozdravljeni!</DIV>
<DIV>1. Moja prva tezava je naslednja:</DIV>
<DIV>Mam en Net-server na katerem tece SCO-Unix, na ta server je =
priklopljeno 10=20
WIN98 masin in ena Linux-Corel masina. Na Linux sem poinstaliral SAMBO =
in dal=20
diske na Sharing. Vsa stvar tece tako kot mora, razen da z Linux masine =
ne vidim=20
nobene WIN masine in njihovih diskov seveda.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>2. Na Linux-u bi rad naredil pub direktorij za anonimne priklope =
prek=20
FTP-ja. Ali mi lahko prosim&nbsp;poveste kje najdem kak HOWTO na to =
temo. Vem,=20
da se je v preteklosti na to temo ze govorilo, pa v arhivu nisem nic=20
odkril.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Za odgovore se lepo zahvaljujem!</DIV>
<DIV>LP MIRC</DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0023_01BF9D61.7F901200--

Dodatne informacije o seznamu Starilist