[ LUGOS ] newcomer

Boris ©kraban Boris.Skraban na szkbanka.si
Pon Apr 3 12:27:51 CEST 2000

Proxy je (ze prej) nastiman, zadeva (se vedno) NE dela. :-)

No go. Linux bo moral ostati na isti oddaljenosti in z istimi vmesnimi
ventili od pipice. Ugotovil sem ze, da so nastavitve PPP klienta lazje
kot tiste serverja ampak to mi v tem primeru ne pomaga dosti.

Poleg tega je nas ISP na nas vezan cez najeto linijo in preko routerja do
DNS na Winsih in sele na koncu pride najina Linux masin'ca (klient).

Labirintanje? Ce bi Linus posiljal koga v Labirint - mislis, da bi se midva
zdaj pogovarjala? ;-)

BTW: zakaj se razsuvava X-server, ko imam vec kot 1 dan ugasnjeno masino?
Masina je ganc novi P-III.

***Boris
Boris.Skraban na szkbanka.si
http://www.szkbanka.si/