[ LUGOS ] KDE-glej CUDO

sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si
Pon Apr 3 11:13:58 CEST 2000

Zivjo vsem skupaj!

Ali mi kdo izmed vas zna razloziti naslednji dogodek!

Zaradi load-anja podatkov v bazo v PostgreSQL se "PAMETNO" odscitila, ampak totalno vse imenike in seveda dokumenta na mojemu home-u.

Posledica, nisem vec mogla startati KDE oken!!!

Ali je to lahkovzrok in kaj se je pravzaprav zgodilo.
Aja pa se nekaj. Izginil je .Xdefaults. Ne da bi vedela sem ga zbrisala. Ali je to mozno?

Lep pozdrav,

Sandra.

PS. Zdaj stvar dela, samo jezi me, ker ne razumem, kaj se je pravzaprav zgodilo,
niti kaj sem storila, da okna lahko zazenem.

Dodatne informacije o seznamu Starilist