[ LUGOS ] newcomer

Jure jure na gimp.thz.net
Pon Apr 3 09:43:28 CEST 2000

On Mon, Apr 03, 2000 at 09:58:33AM +0200, Boris ©kraban wrote:
> Ne štekam: je štos user grupe, da se nekoga pošlje v labirint ali da mu
> zadeva čimprej dela? :-)

Finta je v tem, da se naucis poiskat informacije v
cim krajsem casu. To je mozno le tako, da pridobis
izkusnje in potem dejansko ves, kje iskat.

Ja. Najprej nalozis modul za tvojo mrezno kartico (ce je
PCI, potem cat /proc/pci izpljune dovolj informacij, da
najdes pravi modul). Potem moras kartici nastavit IP in
reci v zvezi s protokolom: uporabis ifconfig eth0 <parametri>.
Za parametre lahko pogledas man ifconfig ali ustrezen howto.
Potem postavis route (poti do ostalih racunalnikov), kar
ponavadi vkljucuje pot do lokalne mreze in pot do tvojega
routerja (gateway), ki je default (ves promet, ki ni za lokalno
mrezo, gre tja skozi). Vse, cesar tu nisem opisal, najdes
v dokumentaciji. www.linuxdoc.org je pravi naslov, klikni
in preberi vse, kar ima veze z 'network'.

To je res.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist