[ LUGOS ] newcomer

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Apr 3 10:26:37 CEST 2000

> Si kdaj nastavljal mrežo? Je bila linux postaja priključena prek windows
> strežnika? Na kaj si moral paziti?
Ja, sem stimal. In Win* gatewayi ponavadi sploh niso gatewayi, ampak so proxy.
To pomeni, da moras v svojem najljubsem browserju nastaviti proxy, pa bos
prisel na net.

Nekako se mi zdi, da bi bilo pametneje prestaviti Linux masino na "pipico"
do interneta in potem celo mrezo furati gor prek IP maskarade.

> Ne štekam: je štos user grupe, da se nekoga pošlje v labirint ali da mu
> zadeva čimprej dela? :-)
Stos user grupe je, da ti pomaga, da se nekaj sam naucis, da potem pomagas
naslednjemu. To pomeni, da se pogosto bolj splaca cloveka poslati v labirint
dokumentov, kot da mu naravnost poves, kako se 1 rec nastavi.

Dodatne informacije o seznamu Starilist