[ LUGOS ] newcomer

Boris Škraban Boris.Skraban na szkbanka.si
Pon Apr 3 09:58:33 CEST 2000

Jap, obstaja netconfig. In jap, mreža je nastavljena. Vseeno povezava na
internet ne dela.

Si kdaj nastavljal mrežo? Je bila linux postaja priključena prek windows
strežnika? Na kaj si moral paziti?

Jap #3: sveta dolžnost :-) newcomerjev je, da pijejo kri z vprašanji. In da
se v "novem svetu" ne znajdejo. Kakor je njihova sveta pravica, da
pričakujejo pomoč. Če kdo hoče ali zna pomagati. Boš torej pomagal?

Jap #4: navodila inštalacije šumnikov v staroffice so v HOWTO dolga vsaj "20
postopkov", Aljaž jih reducira na 7. In zadeva zdaj D-E-L-A.
Ko sem delal po howto, ni šlo.

Ne štekam: je štos user grupe, da se nekoga pošlje v labirint ali da mu
zadeva čimprej dela? :-)

***Boris
Boris.Skraban na szkbanka.si
http://www.szkbanka.si/