[ LUGOS ] de4x5 driver in DEC DC21142

Jure jure na gimp.thz.net
Pon Apr 3 09:55:48 CEST 2000

Zivjo!

Mrezna kartica iz subjecta se mi jako cudno obnasa.

Stvar je taka: prikljucena je na 10M hub (obicajni
UTP) in ima tam zadaj link lucke.

Ko se masina zboota je vse mrtvo, nobena lucka ne
gori, driver (de4x5) pravi da je vse kul, network
je mrtev. Potem kabel fizicno iztaknem iz mrezne
(ali huba) in ga nazaj vtaknem, lucke se prizgejo
in nenadoma vse normalno deluje. Zadeva se z vsakim
rebootom ponovi.

Ker bi mogoce kdaj pa kdaj prislo prav, da se masino
lahko tudi remote reboota, me zanima, kaj mi je
storiti, da se bo "link up" zgodil sam od sebe, ne
da mora nekdo dejansko izpuliti kabel ven, in ga
potem vtaknit nazaj?

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist