[ LUGOS ] dialin

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Apr 26 00:03:54 CEST 2000

Yo!

On Tue, 25 Apr 2000, Gasper Lakota - Jericek wrote:

> in zakaj ne mores preprost reci, da bi bilo ugotavljanje napake lazje
> preko terminalskega dostopa in rocnega zagona pppd-ja? zakaj je potrebno
> tako vzrojiti? vsak pristopa na svoj nacin za doseganje nekega

A zakaj? Zato ker sem o dialin variantah pisal na tej listi ze najmanj ene
5x! Celo vse svoje skripte sem poslal na listo, ampak nekdo je ocitno to
hotel na hitro naredit in si je moje skripte enostavno (copy/paste)
prenesel h sebi vkljucno z uporabniskim imenom "Miha" in geslom "GaPiha".
Jasno da mu potem ni delovalo, ker je hotel vse "NA HITRO"!!!!

> zakaj se potem na tej listi tolikokrat priporoca branje HOWTO-jev, ko pa
> sem uporabljal postopek, ki je opisan v PPP-HOWTO?
> mislm, ce imas konstruktiven odgovor ga povej, ce ne pa bodi raje tiho in
> prizanesi drugimi z negativno energijo.

Sploh pa ne vem kaj se TI razburjas?!?! Saj ze dosti dolgo uporabljas
Linux in bi ze lahko vedel kako pristopiti h problemu. Ce si prebral vsaj
50% HOWTO spisov, bi ze lahko iz tega kar si prebral, potegnil nek
zakljucek o smislu vsega tega kar pocnes in kako dalje...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist