[ LUGOS ] dialin

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Čet Apr 27 10:23:28 CEST 2000

zivjo,
malo smo zabluzili vsi skupaj s tem. tema je sla dalec od mojega izvornega
vprasanja. to pa je bilo kaj pomeni "No network protocols found" pri
pppd-ju. in na to vprasanje zal se nisem dobil odgovora.
zakaj se razburjam? verjetno iz istega razloga kot ti, BlaYo:) ker mi
nekatere stvari niso vsec take kot so in sem to povedal:)
pa brez zamere.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist