[ LUGOS ] dialin

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Tor Apr 25 15:38:35 CEST 2000

in zakaj ne mores preprost reci, da bi bilo ugotavljanje napake lazje
preko terminalskega dostopa in rocnega zagona pppd-ja? zakaj je potrebno
tako vzrojiti? vsak pristopa na svoj nacin za doseganje nekega
cilja. cisto vsakic ni potrebno ubrati najdaljse poti. res je da je
najbolj ucinkovita, kar se tice odkrivanja napak, je pa tudi res da
je najbolj zamudna. veliko stvari se da napraviti na krajsi nacin in
potem celo delujejo.
zakaj se potem na tej listi tolikokrat priporoca branje HOWTO-jev, ko pa
sem uporabljal postopek, ki je opisan v PPP-HOWTO?
mislm, ce imas konstruktiven odgovor ga povej, ce ne pa bodi raje tiho in
prizanesi drugimi z negativno energijo.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist