[ LUGOS ] xfig an latin 2 (iso8859-2) znaki

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Tor Apr 25 18:16:59 CEST 2000

* On 25-04-00 at 17:52 Ales Smodis (Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> Jaz se v"casih te"zko znajdem z vsemi temi narekovaji, pa uporabim kar
> kodno tabelo latin-2 (ISO-8859-2) ter direktno pišem šumnike v xfigu.
> Sicer se mi v xfigu pojavijo neke čudne kvake, ampak sem prelen, da bi
> si pravilno nastavil xfig (pojma nimam, kako), da bi mi izrisoval
> šumnike. Ampak, ko vse skupaj poženeš skozi latex, se v .dvi šumniki
> pojavijo.  V slednjem primeru ne pozabi v LaTeX dokument v glavi
> dodati:
> \usepackage[latin2]{inputenc}
> Lepo pa je, če prej še dodaš:
> \usepackage[T1]{fontenc}
> [...]
[...]
+----and here the quote ends----+

Tisto z "sicnik sem ugotovil in mi deluje. Zanima me kako ti uspe tale del, da
avtomatsko pises v latin2 naboru? Ce jaz to naredim se mi tako kot tebi
prikazejo latin1 krace, izvozim v latex picture in dodam, kot v primeru, z
pravilnim header-jem seveda. Vendar pri ogledu dvi datoteke nato ne vidim
sumnikov, temvec iste krace kot v xfig-u - bi morla izvoziti v kak drug format,
morda se kaj nareditit s sliko?

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist