[ LUGOS ] xfig an latin 2 (iso8859-2) znaki

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Tor Apr 25 13:37:28 CEST 2000

On Mon, 24 Apr 2000, Bostjan Muller wrote:

> Kljub temu, da sem prebral man page in html help file ki pride poleg moje
> verzije xfig-a (Xfig 3.2 patchlevel 2 (Protocol 3.2)) (SuSE 6.2 rpm), se vedno
> nisem nasel nacina, kako bi v Xfig-u napisal katerikoli sumnik, poskusil sem z
> c", c', č, in seveda tudi noben drug ne.

Pravilno je, da da"s narekovaj (") pred si"cnikom, za katerega ho"ce"s,
da je "sumnik. To deluje seveda, "ce sliko izvozi"s kot LaTeX picture.
Jaz se v"casih te"zko znajdem z vsemi temi narekovaji, pa uporabim kar
kodno tabelo latin-2 (ISO-8859-2) ter direktno pišem šumnike v xfigu.
Sicer se mi v xfigu pojavijo neke čudne kvake, ampak sem prelen, da bi
si pravilno nastavil xfig (pojma nimam, kako), da bi mi izrisoval
šumnike. Ampak, ko vse skupaj poženeš skozi latex, se v .dvi šumniki
pojavijo.  V slednjem primeru ne pozabi v LaTeX dokument v glavi
dodati:
\usepackage[latin2]{inputenc}
Lepo pa je, če prej še dodaš:
\usepackage[T1]{fontenc}
da uporabiš 8-bitne znakovne nabore. Vendar ni nič narobe, če jih ne.

<lame>
Pi"si z narekovaji pred si"cniki in izvozi kot LaTeX picture. Glavni
LaTeX dokument naj bo nekaj takega:
\documentclass[a4paper,slovene]{article}
\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage{babel}
\pagestyle{empty} % Če hočeš številčiti strani, potem odstrani to vrstico
\begin{document}
Nekaj blablajaj. Ali pa ne.
\begin{figure}
\input slika.tex  % Tvoja izvožena slika
\caption{Opis slike}
\end{figure}
Zaključno blablajanje. Morda.
\end{document}
</lame>

Seveda se da sliko uvoziti tudi "na surovo" brez, da bi bila v
okolju figure. Ampak to so že detalji, za katere se ponavadi
organizira kak tečaj. ;>
Happy texing. ;)

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.