[ LUGOS ] xfig an latin 2 (iso8859-2) znaki

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Tor Apr 25 18:59:24 CEST 2000

On Tue, 25 Apr 2000, Bostjan Muller wrote:

> Tisto z "sicnik sem ugotovil in mi deluje. Zanima me kako ti uspe tale del, da
> avtomatsko pises v latin2 naboru? Ce jaz to naredim se mi tako kot tebi
> prikazejo latin1 krace, izvozim v latex picture in dodam, kot v primeru, z
> pravilnim header-jem seveda. Vendar pri ogledu dvi datoteke nato ne vidim
> sumnikov, temvec iste krace kot v xfig-u - bi morla izvoziti v kak drug format,
> morda se kaj nareditit s sliko?

Ne vem, kaj delas narobe. Ampak, ce si tako naredil, kot si opisal,
potem ti enostavno mora delati. Vsaj meni dela. Prilozil sem en
tarball, v katerem bos nasel enostaven primer. Datoteke:
- sum.fig: stavek nakracan v xfigu z latin2 sumniki in z
  alternativnimi sumniki, dosezenimi z narekovaji,
- sum.tex: gornji stavek izvozen kot latex picture,
- summain.tex: LaTeX datotekica, ki vkljuci sum.tex,
- summain.dvi: rezultat vsega gornjega truda.
Kot bos videl, je v .dvi vse prikazano v redu.
Se opravicujem, ce gre komu na zivce pripenjanje datotek. V
opravicilo naj povem, da je tarball manjsi od 1 kilobajta. :)

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.

sum.tar.gz

Dodatne informacije o seznamu Starilist