[ LUGOS ] dialin

rok lugos na s-je.sik.si
Tor Apr 25 09:22:45 CEST 2000

On Tue, 25 Apr 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> Po moje je to zato, ker se ne lotite zadeve od zacetka, ampak hocete da
> vam vse dela kar od "shuba". Je ze kdo probal nastimat navaden terminalsko
> dostop potem pa od tam rocno pognat pppd? Po moje ne, ker ste prefini za
> te zadeve. Ampak samo tako vidis kje te zadeva zeza in kaj je treba se
> porihtat. Koji k***c je treba vklapljat pap/chap ce se ne veste a vam ppp
> sploh dela brez pap/chap!
>
> Dejte se lotit tega lepo po vsti! Najprej terminalski dostop pa minicom pa
> postopoma naprej...

well... nekako imas prav. sprva sem res delal to tem postopku. pol pa ker
ni delalo sem se lotil od zacetka. postavil navaden non-pap, non-chap,
login. user se je logiral in stvar je delala. ko je zagnal pppd se stvar
umrla. could not determine local-ip address. prebral sem vecji del pppd
mana. zal ni prevec pomagalo. ugotovil sem pa, ce pustim klientu
(klicocemu) da mi (dodeli?) ip stvar dela. ampak tega ne morem narediti,
ce je klient winbox. za ta podvig sem moral na klientski strani vpisati v
options 192.168.0.10:192.168.0.1.

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist