[ LUGOS ] xfig an latin 2 (iso8859-2) znaki

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Pon Apr 24 20:46:06 CEST 2000

Hi!

Pozdravljeni!

Kljub temu, da sem prebral man page in html help file ki pride poleg moje
verzije xfig-a (Xfig 3.2 patchlevel 2 (Protocol 3.2)) (SuSE 6.2 rpm), se vedno
nisem nasel nacina, kako bi v Xfig-u napisal katerikoli sumnik, poskusil sem z
c", c', č, in seveda tudi noben drug ne.

Sicer ne vem kaj bi moral se narediti, morda bi moral proskusiti rekompajlat,

Ali mi zna kdo povedat, kaj naj naredim, da mi bo xfig prikazal sumnike, ce se
to sploh da, jih nato lahko prikazem v drugih formatih.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist