[ LUGOS ] dialin

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Apr 25 02:02:54 CEST 2000

Yo!

On Sun, 23 Apr 2000, Gasper Lakota - Jericek wrote:

> user se lepo logira v sistem, ko pa zeli vzpostavit ppp mi debug od pppd
> najprej vrne "No network protocols found" za tem pa se "Could not
> detetermine local IP address".

Po moje je to zato, ker se ne lotite zadeve od zacetka, ampak hocete da
vam vse dela kar od "shuba". Je ze kdo probal nastimat navaden terminalsko
dostop potem pa od tam rocno pognat pppd? Po moje ne, ker ste prefini za
te zadeve. Ampak samo tako vidis kje te zadeva zeza in kaj je treba se
porihtat. Koji k***c je treba vklapljat pap/chap ce se ne veste a vam ppp
sploh dela brez pap/chap!

Dejte se lotit tega lepo po vsti! Najprej terminalski dostop pa minicom pa
postopoma naprej...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist