[ LUGOS ] APC UPS 600LS

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Tor Sep 28 10:36:48 CEST 1999

Pozdrav

V roke mi je prsu en star UPS APCjev tip 600LS - ni to noben smart UPS al
pa back ups - je pac en star APCjev UPS

Fora je pa v tem, zraven UPSa je ena ISA kartica - UPS monitoring card na
njej pise - in ima izhod, ki ustreza UPSu - vendar to ni serijski port -
ne vem sicer kako bi rekel vendar ima prblizn tak izhod k za slusalke...

in jest se odpravim na net gledat mau driverje pa programe zanj in glej ga
zlomka APC ne podpira vec tega modela - na supportu mi pa odgovorijo da
nej poklicem v Budimpesto :( -

Mene pa zdej zanima, a ma kdo izkusnje s tako vrstu UPSa - pa kako nej
linuxu povem, naj uporablja to posebno UPS monitoring kartico - u bistvu
kako naj to kartico sploh detektiram...

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist