[ LUGOS ] ?

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Sep 28 09:52:52 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Mitja wrote:

> Ali mi kdo lahko pove, zakaj so pri po=B9ti, katera je poslana z Outlook-=
om vse
> =E8rke zelo majhne (ne vem katera velikost). Pri ostalih pa ni problemov =
(vseeno
> s katerega OS je poslano).

To je problem tvojega MUA in nima veze s tem, s cim je mail bil odposlan.=
=20
Meni recimo 'pine' se *nikoli* ni prikazal mailov z drugacnimi fonti, kot
jih imam nastavljene. Se pa strinjam, da Outlook zelo rad odposlje povsem
neprimerno sestavljene maile. Tudi zato ga nikakor ni pametno uporabljati.

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist