[ LUGOS ] APC UPS 600LS

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Sep 28 12:08:15 CEST 1999

On Tue, 28 Sep 1999, Jernej Porenta wrote:

> Pozdrav
>
> V roke mi je prsu en star UPS APCjev tip 600LS - ni to noben smart UPS al
> pa back ups - je pac en star APCjev UPS

[snip]

> Mene pa zdej zanima, a ma kdo izkusnje s tako vrstu UPSa - pa kako nej
> linuxu povem, naj uporablja to posebno UPS monitoring kartico - u bistvu
> kako naj to kartico sploh detektiram...

Verjetno nikakor. Preberi pa si UPS howtoo, v katerem imaš načrte za
razne kable in tudi način, kako delujejo. Ustrezen kabel lahko priključiš
na navaden rele, tega pa nekako priklopiš na direktnih 220V iz zida. Na
ta način brez kakšne hude znanosti v računalniku vidiš, ali štrom je ali
ne. Bolje kot nič, čeprav bi bilo lepo imeti tudi battery-low signal.

Lahko pa malo raziščeš, kaj se dogaja na portu od UPS-a. Vzemi
voltmeter/ohmmeter in malo meri :) Če zadeva ni "smart", potem bi moralo
uspeti...

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si