[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Sep 23 20:56:19 CEST 1999

> cem je smisel compilanja (poleg tega, da za compile gtk+1.2.0 rabis 50Mb
> prostora!...) - razen ce rabis /include fajle iz sourca...

Smisel compilanja paketov je v tem, da posamezne komponente namestis tja,
kamor sam hoces, da vklopis podporo za dolocene zadeve, ki jih potrebujes
in se znebis balasta, ki ga ne potrebujes (raznih driverjev za take in
drugacne naprave, itd). Potem so tu se optimizacije, specificne za tvoj
sistem (programi, prevedeni s pentium gcc-jem na pentiumih tecejo tudi do
30% hitreje) in se bi se naslo. Zadnjic sem si ogledal out-of-the box
RedHat (verzije ne vem) na pentiumu 200 MMX in sem bil neprijetno
presenecen nad hitrostjo izvajanja posameznih programov. Ze samo za to, da
se je zagnal gcc, je preteklo malo morje casa v primerjavi z mojim
"custom-built" sistemom na navadnem pentiumu 100. Diska sta bila
identicna, spomina je imel prijatelj v racunalniku vec. Je pa res, da je
imel v odzadju kopico daemonov, ki jih verjetno nikoli v zivljenju ne bo
potreboval. Boot-up traja seveda temu primerno dolgo.

--
Andrej.

... You shouldn't be sexist, broads hate that.

Dodatne informacije o seznamu Starilist