[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Čet Sep 23 20:35:31 CEST 1999

Le 23 Sep, Bostjan Vlaovic a écrit:
> Aha, no to je pa ze nekaj koristnega. Pravis da ZAGOTOVO lahko povozim
> stare knjiznjice brez posledic?
en bi rekel.
jaz sem deinstaliral gtk+-1.0.1-2 in namesto tega instaliral (RPM)
gtk+-1.2.2-1, pa mi niso delali gtk_programi, ki so zraven e.g.
linuxconf. so hoteli imeti gtk+-1.0.1-2
tako da : imej instalirane obe verziji (tako imam jaz), pa noben
program ne dela problemov.

glede compile: gtk+-1.2.0 /in glib/ se compilata super, ampak ne vem v
cem je smisel compilanja (poleg tega, da za compile gtk+1.2.0 rabis 50Mb
prostora!...) - razen ce rabis /include fajle iz sourca...

iztok

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist