[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Sep 24 01:23:20 CEST 1999

Yo!

On Thu, 23 Sep 1999, Iztok Pizorn wrote:

> glede compile: gtk+-1.2.0 /in glib/ se compilata super, ampak ne vem v
> cem je smisel compilanja (poleg tega, da za compile gtk+1.2.0 rabis 50Mb
> prostora!...) - razen ce rabis /include fajle iz sourca...

Fora je v tem, da so ponavadi že narejeni paketi optimizirani za
procesorje 386 in imajo vključenih cel kup nepotrebnih opcij, ki bi jih
uporabnik MOGOČE kdaj PO POMOTI potreboval pa jih nikoli. Zaradi takšnih
okoliščin se zadeva nalaga dlje, počasneje poleg tega pa je večja. Kar
poglej si kernel. Če ga prevedeš sam, lahko izklučiš cel kup opcij, ki jih
nikoli ne boš potreboval. Moj kernel je velik 350kB mnogi 'precompiled' pa
dosegajo velikosti tudi prek 800kB.

Potem je pa tako, da nekdo potrebuje za neko delo žgbentium IV 729MHz,
meni pa za isto delo zadostuje navaden pentium 166MHz...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist