[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Sep 23 20:15:28 CEST 1999

Zivjo!

On Thu, 23 Sep 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Aha, no to je pa ze nekaj koristnega. Pravis da ZAGOTOVO lahko povozim
> stare knjiznjice brez posledic?

Ja. Ko das make install se ti itak napeljejo nove simbolicne povezave (sym
linki). Seveda: ostanejo ti stare knjiznice - ki imajo taka imena, da je
razvidna razlicica - npr. libgtk-1.2.so.0.2.1. Stare knjiznice pac mirne
duse lahko pobrises. Ce te to zelo moti, se vedno lahko pri prevajanju das
npr. --prefix=/usr/local/ime-knjiznice in das ta direktorij (oz.
/usr/local/ime-knjiznice/lib, ki ga dobis) v ld.so.conf.

> Ce je temu tako, me pa cudi da tega RPM paket ne ve...a ve kdo kako je to
> porihtano? Ker opcijo za upgrade paketov imam vkljuceno.

Jah, ravno v tem je hec - v bazi ima tocno doloceno ime in konec. Na eni
particiji imam se vedno RH6. In tam sem zaradi XMMS moral glib 1.2.1
nadgraditi na 1.2.3. Kaj sem naredil? Na silo odstranil glib/gtk+, pri
prevajanju glib/gtk+ pa sem dal --prefix=/usr , tudi stari programi
namesceni z RPMjem delajo povsem brez tezav. Ampak od takrat raje ne delam
vec rpm -Va, ker je "napak" polno.

Te nadgradnje po mojih izkusnjah zadovoljivo delujejo le pri programih,
pri knjiznicah, na katere je vezana mnozica programov pa ne.

To, da bi nadgradil cel OS seveda res zelo na M$ spominja. :) Meni se je
ravno zaradi te ocitne lesenosti zameril RPM, pa linuxconf tudi, ki je
bolj ali manj samo za zmedo.

Ce bi res rad imel RPM, je morda resitev ta, da namestis enkrat minimalno
namestitev RH, mnozico knjiznic za X-e pa sam prevedes. Programe lahko
potem se vedno z --nodeps (ali kaj je ze ;) namescas, v obratni smeri gre
pa itak brez problemov.
Ampak meni se to brez veze zdi. ;-)

Spletni pozdrav,

		Andraz