[ LUGOS ] RAID-1 again

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Sep 23 06:49:14 CEST 1999

Yo!

On Wed, 22 Sep 1999, Boris Benko wrote:

> Jaz sem dozivel defekt kaksnih 12 diskov. Vse kar hoces, IDE, SCSI,
> UltraSCSI, 5400RPM, 7200RPM, med delovanjem, med pocivanjem... Totalni
> crash takoj, cudne ponavljajoce read/write napake...
>
> Ta zadnji defektni disk sem razmetal in visi na zidu moje pisarne. Nekje
> moram stakniti mehanizem ure in si bom naredil uro iz njega...
>
> Diski so ena redkih mehanskih naprav v racunalnistvu in imajo enega
> najvisjih faktorjev odpovedi.

Če je disk zanič se to pokaže po relativno kratkem času delovanja, se
pravi da odpove dokaj hitro. Jaz imam pa doma diske, ki so stari več kot 6
let (en WD 120MB bo kmalu star 8 let), delajo noč in dan, poleg tega pri
nas zmanjka elektrike povprečno enkrat na 2 tedna (po navadi gre za
izpade na nekaj minut v času ene ure) pa nima noben disk niti enega
slabega sektorja etc. etc.

V glavnem gre za to, da ni nujno da so diski določenega proizvajalca in
modela dobri ali zanič, ampak je odvisno že od serije mogoče celo od
dnevnega razpoloženja tipa, ki ga je za tekočim trakom naštancal.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist