[ LUGOS ] RAID-1 again

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Sep 22 22:49:12 CEST 1999

Rok Papez wrote:

> Disk ni nikoli zanesljiv.. je pa res da mi se noben disk ni sel med delovanjem
> (vsi diski so mi sli ko so cepeli kje v kaksni omari).

Jaz sem dozivel defekt kaksnih 12 diskov. Vse kar hoces, IDE, SCSI,
UltraSCSI, 5400RPM, 7200RPM, med delovanjem, med pocivanjem... Totalni
crash takoj, cudne ponavljajoce read/write napake...

Ta zadnji defektni disk sem razmetal in visi na zidu moje pisarne. Nekje
moram stakniti mehanizem ure in si bom naredil uro iz njega...

Diski so ena redkih mehanskih naprav v racunalnistvu in imajo enega
najvisjih faktorjev odpovedi.

Tako da...

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676