[ LUGOS ] slovenski ~/.Xmodmap

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Okt 28 18:10:55 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:
>Pozdravljeni!
>
>Po posodobitvi SuSE Linux-a s 6.0 na 6.2 se mi je zgodilo sledeče - v X-ih mi
>Xmodmap Primoza Peterlina ne deluje vec. Poskusil sem narediti svojega, pa mi
>nikakor ne uspe narediti delujocega desnega alta (alt gr). Je komu ze uspelo
>usposobiti slovensko tipkovnico na SuSE 6.2 ? Ce je to ze kdo naredil bi ga
>lepo prosil za Xmodmap file oz kakorkoli ze ima ta file poimenovan.

Pri izdelavi svoje xmodmap specifikacije si lahko pomagas z xev ali uporabis
xkeycaps (ce pa ti se vedno ne bo uspelo, ti lahko tudi posljem svoji xmodmap
specifikaciji (slovenska in ameriska razporeditev tipk), saj Primozeva tudi
meni ni pravilno delovala).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist