[ LUGOS ] slovenski ~/.Xmodmap

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Čet Okt 28 21:30:30 CEST 1999

Živ,

----- Original Message -----
From: Andrej Presern <andrejp na luz.fe.uni-lj.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Thursday, October 28, 1999 6:10 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] slovenski ~/.Xmodmap

X-ih mi

> Pri izdelavi svoje xmodmap specifikacije si lahko pomagas z xev ali
uporabis
> xkeycaps (ce pa ti se vedno ne bo uspelo, ti lahko tudi posljem svoji
xmodmap
> specifikaciji (slovenska in ameriska razporeditev tipk), saj Primozeva
tudi
> meni ni pravilno delovala).

Jaz se nikoli nisem mučil z xmodmap. Nastavil sem si slovensko tipkovnico
v konzoli in font (yast zna to zelo dobro naredit) in v XF86Config
odkomentiral
XkbDisable. Dela! Sicer sem si hotel uredit xkb slovensko tipkovnico, pa
si nisem vzel dovolj časa.

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist