[ LUGOS ] slovenski ~/.Xmodmap

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Okt 27 23:12:14 CEST 1999

Pozdravljeni!

Po posodobitvi SuSE Linux-a s 6.0 na 6.2 se mi je zgodilo sledeče - v X-ih mi
Xmodmap Primoza Peterlina ne deluje vec. Poskusil sem narediti svojega, pa mi
nikakor ne uspe narediti delujocega desnega alta (alt gr). Je komu ze uspelo
usposobiti slovensko tipkovnico na SuSE 6.2 ? Ce je to ze kdo naredil bi ga
lepo prosil za Xmodmap file oz kakorkoli ze ima ta file poimenovan.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist