[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Okt 31 18:43:42 CET 1999

B> To vem. Saj če si pogledal moj /etc/bootptab si lahko videl kako imam
> naštimano. Nastavljen imam tftpd home in sicer na th=/tftpboot in potem
> boot file bf=bootfile (brez / seveda) kar znese potem /tftpboot/bootfile
> in bootpd potem to interpretira kot telativno pot na tftpd home in sicer
> kot /bootfile...

Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: found 192.168.2.3 (mašina)
Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: bootfile="/bootimage"
Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: vendor magic field is
99.130.83.99
Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: request has DHCP msglen=1288

V zgornjih logih pise /bootimage, tisti "/" je poleg. Preveri z
tcpdumpom, ce boot host zahteva boot file z "/" ali ne.
Mene je to zajebavalo en dopoldne. Ne rabis nic reci default direktorija
in nic, samo ime datoteke, brez poti.

In potem gre (vsaj meni je slo).

Ocitno si prisel do faze, da masina zahteva od tftp serverja datoteko, a
je:

a) ne dobi
b) dobi jo (naloada jo), vendar nepravilno in se kernel ne starta.
Kolikor vem, ne mores dati gor cistega kernela, ampak moras precompilan
kernel "obdelati", da je primeren za loader. Loader (ki je recimo
shranjen v boot epromu od ethernet kartice) mora razumeti dodatno
informacijo, ki je pripeta k kernelu, da ve na katero startno adreso v
masini mora naloziti program (t.j. kernel) in kateri je start point.
Vsaj te informacije, se mi zdi, morajo biti pripete.

Poglej z tcpdumpom ali se kernel loada. Ce se zloada in se zadrgne
potem, potem je nekaj narobe z nalaganjem in startanjem kernela.

DHCP ni nic drugacen, od bootp, edino zna leasati IP adrese windows
masinam plus bootati nekaj linuxov in cisco ruterjev.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676