[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Okt 31 21:51:54 CET 1999

Yo!

On Sun, 31 Oct 1999, Boris Benko wrote:

> Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: found 192.168.2.3 (mašina)
> Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: bootfile="/bootimage"
> Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: vendor magic field is
> 99.130.83.99
> Oct 31 11:28:32 seahawk in.bootpd[585]: request has DHCP msglen=1288
>
> V zgornjih logih pise /bootimage, tisti "/" je poleg. Preveri z
> tcpdumpom, ce boot host zahteva boot file z "/" ali ne.
> Mene je to zajebavalo en dopoldne. Ne rabis nic reci default direktorija
> in nic, samo ime datoteke, brez poti.
>
> In potem gre (vsaj meni je slo).

Očitno nisi dobro prebral mojega sporočila :)

:th=/tftpboot:dh=/:bf=bootimage:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

zgornja zadeva znese tako da je chroot-ed na /tftpboot in je potem
homedir nekaj pod tem dirom v mojem primeru kar ta dir torej / in
bootimage je v home diru se pravi v /tftpboot ampak bootpd to interpretira
kot /bootimage vseeno. Hočeš reči da spustim th in dh?

> [...]
> je:
>
> a) ne dobi
> b) dobi jo (naloada jo), vendar nepravilno in se kernel ne starta.
> Kolikor vem, ne mores dati gor cistega kernela, ampak moras precompilan
> kernel "obdelati", da je primeren za loader. Loader (ki je recimo
> shranjen v boot epromu od ethernet kartice) mora razumeti dodatno
> informacijo, ki je pripeta k kernelu, da ve na katero startno adreso v
> masini mora naloziti program (t.j. kernel) in kateri je start point.
> Vsaj te informacije, se mi zdi, morajo biti pripete.

Ne, sploh ne pride nobena zahteva na tftpd, čene bi mi to izpisalo v log
pa mi NE! Tudi vem točno kako izgleda ko pride req na tftpd, tako da lahko
z gotovostjo trdim da ne pride req na tftpd...

Kar se tiče pa kernela pa sploh ni tako kot praviš. Mogoče za nekatere
boot PROM-e za tega pa ne. Zadeva potegne dol kakršenkoli boot image in ga
takoj naloži v RAM. Teoretično bi lahko potegnil dol 4MB velik image
(boot+root), samo potem bi mi od 8MB RAM-a ostalo samo še 4MB :)

V glavnem kar boot image dela potem ko se prek tftpd-ja potegne v RAM je
pa spet drug proces, čisto neodvisen od prejšnjega...

Naredil sem tudi rarp modul, spisal /etc/ethers, s komando rarp ročno
dodal hw naslove, probal vse tvoje variante (z/brez dh in th, z enim, z
drugim, izmenično) kako vpisati bootimage vendar zadeva vedno obvisi na
istem mestu...

V glavnem image tega boot PROM-a za na disketo sem dobil na
http://www.bootmanage.de/us/download.shtml. Naj si ga kdo pobere dol če
hoče in proba zadevo postaviti. Če mu bo zadeva delovala naj me
kontaktira...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist