[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Okt 31 17:40:17 CET 1999

Yo!

On Sun, 31 Oct 1999, Boris Benko wrote:

> Jaz sicer uporabljam dhcpd za to, da host dobi info, kateri boot file
> mora vleci dol, vendar...
>
> tftpd daemon nima rad, ce je datoteka specificirana z pathom, t.j. z
> "/". Verjetno tftpd laufas v security varianti, kjer z switchem -s
> omejis tftpd na /tftpboot. Potem ne rabis pisati "/bootfile", ampak samo
> "bootfile".

To vem. Saj če si pogledal moj /etc/bootptab si lahko videl kako imam
naštimano. Nastavljen imam tftpd home in sicer na th=/tftpboot in potem
boot file bf=bootfile (brez / seveda) kar znese potem /tftpboot/bootfile
in bootpd potem to interpretira kot telativno pot na tftpd home in sicer
kot /bootfile...

Sicer pa to zadevo sem spreminjal v vse možne variante pa ni nič pomagala
tako da ni v tem štos...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist