[ LUGOS ] no more dummy guide

jernej horvat j na kid.kibla.org
Pon Okt 25 23:44:41 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Rok Papez wrote:

> Nono.. "idiot" je pa prehuda beseda.. Vsi smo bili nekoc na tem nivoju
> znanja Linuxa :).

nekateri kar vztrajajo na tem nivoju.

> Da.. nekaj malega se je res potrebno nauciti..

Koliko se Janezek nauci.....

> vendar so dolocene zadeve v Linuxu se vseeno prevec "strokovne".

Smola. To JE U*ix. Narejen za delovanje ne pa za ujckanje.

> Iz tvojega besedila sklepam da nimas
> veliko izkusenj z "uporabniki", ki jim je racunalnik res samo eno izmed orodij
> za delo, nekako tako kot avto, GSM, Mikrovalovna pecica.

A LOT! In ravno zato.
Ni mi prevec tezko pomagati nekomu, ki se TRUDI vedeti vec.
Crevoskrgarjem pac ni pomoci.

> Vse te stvari se je bilo potrebno nauciti uporabljati, vendar ni
> potrebno nekomu razumeti vseh principov delovanja, ce pa jih potem je pa
> toliko bolje zanj :)).

Niti avto, gsm in mikrovalovna SKUPAJ ne opravljajo toliko zapletenih
stvari kot en racunalnik. PMM

> Ko sem jaz zacel z Linuxom nisem niti vedel kako videti vsebino imenika, cemu
> sluzi imenik in kje (ce sploh je) kaksna dokumentacija.

ampak si se naucil in si se hotel nauciti (RTFM, reinstall, reformat,
RTFM, drug disk...itd itd itd)

> spremenilo in bomo tovrstnim zacetnikom ze lahko ponudili brosuro "Getting
> started" kjer naj bi bil zbran skupek osnovnih nasvetov in predvsem napotki
> kako priti do ustrezne dokumentacije.

Heh...ce nekdo ne zmore poti do Konzorcija, ali pa ima prenezne prstke za
kaksno LDP web stran, potem naj dela kaj drugega z racunalniki. Brisanje
praha z njih ?

> lugos-help ima ze visjo raven debat,

nabava stiropora za "stand" ? Visja raven ?
mizarji na lugos.si morda

> lugos-slo pa eno najvisjih in to predvsem
> zato ker imajo "topic" :) in niso yadayada-blahblah.

ahm...a torej je lugos-list nekako zbiralisce za junk-mail ?

(i want my spam press)

PREDLOG:

JAKA, oziroma kdorkoli ima cez lugos.si, naj NEKAKO naredi da se bo
VSAKEMU novemu na listi poslalo tudi PRAVILA.
Isto velja za redno posiljanje PRAVIL na listo.
Isto velja za objavo PRAVIL na WWW straneh LUGOS-a.

In RTFM bo postal odgovor.
--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't
Yep...we have a W2K problem.

               > All the standard disclaimers apply. <

Join Slovenia RC5 team: http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935

Dodatne informacije o seznamu Starilist