[ LUGOS ] no more dummy guide

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pon Okt 25 23:02:42 CEST 1999

> Ahhh...na temo priblizevanje tehnike idiotom bi se dalo marsikaj reci.
> Jaz osebno sem proti poenostavljanju stvari.
> Ce HOCES nekaj uporabiti, potem se bos MORAL nauciti.
> Kdor ne ve kaj kratici POP3 in SMTP pomenita, ima se vedno na voljo enote
> Poste Slovenije. (da to TCP/IP ne govorimo....)
> Morda je to sporocilo malce off-topic, ampak rad zanima me mnenje ostalih
> bralcev.

no problem. rec je taka: zelo mnogi - kako bi jim rekli - tehnicni
entuziasti? linuxofili? hackerji? whatever - si zmotno predstavljajo, da
imajo vsi ljudje toliko veselja in predvsem *casa* za ukvarjanje z
zadevami kot oni. pa ni tako.

v doloceni meri dejansko velja izrek "linux is only free if your time has
no value". ja, clovek lahko izgubi cuda zivcev z razsuvanjem winsov, kadar
se to zgodi. vedno se ne. kadar se ne, on lepo pointa in clicka in life
is sweet. v primeru linuxa je skoraj neizogibno, da bo imel dolgo dobo
uvajanja. on se tega boji. to je popolnoma normalno. on za to nima
casa. to je golo dejstvo. morda se bo s poplavo user-friendly distribucij
to spremenilo. ampak ce si se tak orto stare sole tip, moras pac dopustiti
moznost, da drugi niso niti nimajo moznosti biti. ker en clovek lahko dela
koncno mnogo stvari in niso vsi niti studenti niti sysadmini.

recimo, meni ne pade na kraj pameti, da bi prijatelju, ki si od
vsega zeli samo to, da lahko hkrati govori z mano in se dvema kolegoma
prek svoje win masine, sel tupit, da je idiot, ker si ne pogleda
tehnike in ne gre instalirat irca ali ytalka. to ne bi bila se ena zmaga
geekov nad non-geeki ali linuxa nad whatever. *to* bi bil dejanski
idiotizem. namesto tega se mu skusam prilagoditi jaz, ker je zelo
vejretno, da je meni to lazje. gre konec koncev za tehnicno vprasanje.

no, potem se pa izkaze, da obstaja tam ene 10 icq clientov, pa niti eden
nima multiparty chata. jebiga sad. zgledajo lepse en od drugega. ampak
koristne vsebine nimajo. tudi to je, jasno, pac tipanje evolucije na poti
naprej (glej znani citat o crevoskrgarjih). ampak jaz rabim to rec
zdaj. ker imam trenutno pac toliko drugih stvari, da nimam casa studirat
obstojecih knjiznic in se ucit potrebnih dodatnih znanj in tega potem
predelat in napisat svojega icqja. tudi taki smo, o zalosti. in zato na
koncu laufam na mirabilis in vzamem dol glomazo od jave, ki se potem se ne
pusti instalirat, in me grabi groza ob misli, kaj bi s tem pocel moj
prijatelj.

go figure.

Dodatne informacije o seznamu Starilist