[ LUGOS ] no more dummy guide

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Okt 25 21:49:43 CEST 1999

Zivjo Jernej.

On Mon, 25 Oct 1999, jernej horvat wrote:

> Ahhh...na temo priblizevanje tehnike idiotom bi se dalo marsikaj reci.

Nono.. "idiot" je pa prehuda beseda.. Vsi smo bili nekoc na tem nivoju
znanja Linuxa :).

> Jaz osebno sem proti poenostavljanju stvari.
> Ce HOCES nekaj uporabiti, potem se bos MORAL nauciti.

Da.. nekaj malega se je res potrebno nauciti.. vendar so dolocene zadeve v
Linuxu se vseeno prevec "strokovne". Iz tvojega besedila sklepam da nimas
veliko izkusenj z "uporabniki", ki jim je racunalnik res samo eno izmed orodij
za delo, nekako tako kot avto, GSM, Mikrovalovna pecica. Vse te stvari se je
bilo potrebno nauciti uporabljati, vendar ni potrebno nekomu razumeti vseh
principov delovanja, ce pa jih potem je pa toliko bolje zanj :)).

> Precej bralcev "pade" na listo in postavlja vprasanja ne da bi prej vsaj
> malce pogledali dokumentacijo.

Ko sem jaz zacel z Linuxom nisem niti vedel kako videti vsebino imenika, cemu
sluzi imenik in kje (ce sploh je) kaksna dokumentacija. Upam da se bo to kmalu
spremenilo in bomo tovrstnim zacetnikom ze lahko ponudili brosuro "Getting
started" kjer naj bi bil zbran skupek osnovnih nasvetov in predvsem napotki
kako priti do ustrezne dokumentacije.

> A naj naredimo bolj restriktivno "mail listo", pa ceprav bo na njej manj
> sporocil, bodo pa zato (upam!) na "visji ravni" ? Ommmm!

lugos-help ima ze visjo raven debat, lugos-slo pa eno najvisjih in to predvsem
zato ker imajo "topic" :) in niso yadayada-blahblah.
Lugos-help je namenjen organizatorjem prireditev,
lugos-slo pa prevajalcem.

--
best regards,
Rok Papez.